Vaccinare

DRIVE-THROUGH

unde

UNDE?

Metro Militari, în incinta parcării - Bulevardul Iuliu Maniu nr 492-514, sector 6 București
Metro Băneasa, Șos. București – Ploiești, nr. 44D, sector 1, București
cand

CÂND?

Zilnic, Luni-Sâmbătă: orele 08:00 - 20:00.
Duminica: orele 08:00 - 18:00
cum

CUI?

Se pot vaccina persoanele adulte, sau adolescenții între 16-18 ani.
Nu este necesară o programare prealabilă.
În momentul prezentării pentru vaccinare este recomandat să nu aveți semne și simptome ale unei afecțiuni de natură respiratorie.
Dacă ați avut covid, vaccinul se poate administra după 3 luni de la ieșirea din izolare.
Dacă suspectați o alergie la substanța activă sau la una dintre componentele vaccinului, vă rugăm să consultați medicul de familie.
De asemenea, dacă suferiți de diferite afecțiuni cronice (boli autoimune, boli vasculare, afecțiuni cardiace, boli oncologice etc) și aveți neclarități legate de siguranța administrării vaccinului, vă rugăm să consultați medicul de familie care cunoaște întregul dvs istoric medical.

cum

CUM?

Vaccinul administrat este Pfizer-BioNTech. Puteți consulta prospectul Aici
Timpul de vaccinare este de 2-3 minute, după care veți fi invitat(ă) să mai rămâneți în apropierea centrului de vaccinare pentru 15 minute, timp necesar să ne asigurăm că totul este în regulă după vaccin.
Cât timp așteptați, noi vă pregătim certificatul de vaccinare pe care îl veți lua cu dumneavoastră la plecare.
Vaccinarea se realizează pe baza cărții de identitate și completarea documentelor de vaccinare – Acordul pacientului informat și Chestionarul de triaj vaccinare.
Odată cu înregistrarea pentru efectuarea vaccinului, veți fi programat automat și vă va fi comunicată data la care trebuie să vă prezentați pentru rapel. Al doilea vaccin se administrează la cel puțin 21 de zile după prima doză.

În ce constă triajul?

Personalul medical evaluator vă verifică temperatura corporală. Apoi va trebui să completați chestionarul de triaj vaccinare și formularul de consimțământ informat. Daca personalul evaluator nu identifică nicio contraindicație pentru vaccinare, se administreaza serul. Ulterior, datele despre vaccin sunt introduse în registrul electronic national de vaccinare (RENV), care generează automat o adeverință de vaccinare.

pret

PREȚ

Vaccinul este GRATUIT pentru oricine dorește să se vaccineze.

IMPORTANT

În urma vaccinului, puteți dezvolta unele reacții adverse (consultați prospectul. Dacă acestea persistă, vă rugăm să vă adresați medicului de familie.

RECOMANDĂRI

La prezentarea la vaccinare trebuie să nu prezentați simptome ale unei afecțiuni respiratorii (febră, tuse, dureri musculare)
Cu 2 zile înainte de vaccinare, vă recomandăm să nu consumați niciun fel de alcool.
După administrarea vaccinului, monitorizați starea de sănătate. Dacă apar reacții adverse nespecifice sau dacă acestea persistă, vă rugăm să vă adresați medicului de familie.

Pentru detalii suplimentare vă rugăm să sunați:

Parteneri